در این مقاله از فرم پوش مگ قصد داریم بیوگرافی نواب ابراهیمی یکی از شف‌ها و فودبلاگرهای مشهور ایرانی را برای شما شرح دهیم. امیدواریم این مطلب نیز مورد پسند شما قرار گرفته و در بخش نظرات، دیدگاه‌های خود را در مورد این فودبلاگر مشهور ایرانی، با ما در میان بگذارید.

همچنین در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در مورد بیوگرافی شف‌های مشهور این روزها هستید، خواندن بیوگرافی مرحوم شف مهرشاد شهیدی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نواب ابراهیمی کیست؟

نواب ابراهیمی سرآشپز و فودبلاگر ایرانی است که در شبکه‌های اجتماعی، آموزش‌های آشپزی را برای عموم در نظر گرفته است. فعالیت وی به طور گسترده در اینستاگرام و یوتیوب می‌باشد. نواب متولد ۱۴ اسفند ۱۳۶۹ و زاده‌ی شهر تهران می‌باشد. نواب ابراهیمی از جوانان تحصیل کرده‌ی رشته‌ی آشپزی محسوب شده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران می‌باشد. فودبلاگری شغل اول و حرفه‌ای نواب بوده و این رشته را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز معروف

نواب ابراهیمی جزء افرادی است که از کودکی به حرفه‌ی خود علاقه‌مند بوده و همواره در منزل در کنار مادرش مشغول به آشپزی می‌شد. نواب یکی از دلایل موفقیت خود را مادرش دانسته و همیشه قدردان زحمات او بوده که آشپزی را به وی آموزش داده است. البته شیطنت نواب نیز در این زمینه جالب توجه بوده است. وی در زمانی که مادرش در منزل نبوده با پیاده‌سازی ابتکارات خود به خلق غذاهای جدید مشغول می‌شد. نکته‌ی قابل توجه این است که هیچگاه توسط مادرش سرزنش نشده و حتی همواره مورد تشویق نیز قرار می‌گرفت.

علاقه‌ی نواب به آشپزی باعث شد تا در کنار مادرش تبدیل به یک سرآشپز حرفه‌ای شود. کلیپ‌های ۱ دقیقه‌ای او در فضای مجازی مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان آشپزی قرار گرفت و دنبال‌کنندگان او به سرعت افزایش یافتند. نواب ابراهیمی تمامی کلیپ‌های خود را با نهایت حوصله ضبط نموده و سپس منتشر می‌کند.

نواب ابراهیمی مالک کافه و فروشگاه نوژ

نواب ابراهیمی فقط یک فودبلاگر یا مدرس آشپزی نیست. او با تأسیس کافه رستوران خود به نام نوژ نشان داده که در این زمینه نه فقط به صورت تئوری، بلکه به صورت عملی تخصص دارد و مانند بسیاری از تیسترها که صرفا به تست غذا و کسب درآمد از این راه می‌پردازند، نیست. نواب همچنین دارای یک وبسایت است که در آن تعداد بسیار زیادی آموزش قرار داده و همچنین از طریق آن اقدام به فروش قهوه و انواع ابزار دم‌آوری قهوه مانند موکاپات، فرنچ پرس و… می‌نماید. آدرس وبسایت نواب ابراهیمی https://navabebrahimi.com می‌باشد.

سایت نواب ابراهیمی

ادرس رستوران نواب ابراهیمی

ادرس رستوران نواب ابراهیمی واقع در تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار ایران زمین اولین کوچه سمت راست می‌باشد.

حواشی نواب ابراهیمی

نواب ابراهیمی به دلیل شخصیت حرفه‌ای خود، زیاد به دنبال حاشیه نبوده اما چندی پیش شایعه‌ای در رابطه با ازدواج وی با بهاره کیان افشار مطرح شد که سریعا توسط وی تکذیب و به آن خاتمه داده شد. جریان این بود که خانم بازیگر یک کامنت در یکی از پست‌های نواب قرار داده و در همان زمان، همان خانم در صفحه‌ی خود خبر از ازدواجش داد. همین تلاقی اتفاقات موجب شده تا در فضای مجازی این شایعه مطرح شود که این ۲ فرد مشهور با هم ازدواج کرده‌اند. اما نواب که علاقه‌ای به حاشیه نداشت، با انتشار تصویر خود و همسرش به این شایعات خاتمه داد. اما همچنان از سوی خانم بازیگر تکذیبی در این رابطه انجام نشده است.پ

بازداشت توسط نیروهای امنیتی

نواب ابراهیمی، فودبلاگر متخصص و محبوب ایرانی در روز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ به دلیل پخت غذای کتلت و میرزاقاسمی بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. همچنین کافه رستوران نوژ نیز توسط نیروهای امنیتی پلمپ شد.

با فرم پوش مگ همراه باشید با بیوگرافی سرآشپزان مشهور ایرانی.

4 دیدگاه در “بیوگرافی و آدرس رستوران نواب ابراهیمی

  1. آسمان گفت:

    عععع من اینو تو اینستا دنبال میکردم.اینو چرا گرفتن دیگه؟ داستان کتلت چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *